Thursday, August 7, 2014

Sedikit kata nasihat buat "gadis" tersebut

Posted by itawazilas at 4:44 PM
Holaaa.. 
nk bagi kata nasihat sikit lah.. saya tau dia akan buka blog ni dan baca blog saya ni... 
ok lah.. khas pada seorang "gadis" kampung yg masih belum matang dalam hal kehidupan... maaf lah atas ketelanjuran kata semalam... sebab bg sy itu bukan perkara pelik baginya.. betul x.. maaf juga sbb bukan tak sudi berkawan.. rasanya tak ada kepentingan dan takde kene mengena langsung dalam hidup saya.. dan saya pun tak perlukan ape2 dari kamu.. terima kasih sekali lagi sebab tertarik dengan kisah hidup saya.. tapi pelik juga, hebat sangat ke kisah hidup saya ye.. saya cuma berkongsi cerita gembira tentang saya dan keluarga.. tak perlu selami kehidupan saya.. tapi bangga lak.. sbb rasa saya glamor lak macam pelakon drama swasta. heheh.. hmmm...

apa2 pun.. saya benar2 simpati dengan kamu.. kesian sangat sebab kamu masih muda.. perjalanan kehidupan masih jauh.. berfikir lah secara logik.. matang.. dan selami lah kehidupan orang yg anda rasa patut diselami.. kenapa perlu selami kehidupan saya.. tak ke lawak namanya.. hikhik.. ingat .. jangan disebabkan kata2 manis.. lagu2 cinta buat kamu..  janji2 palsu.. alasan demi alasan.. kamu hanyut.. hanyut dan terus hanyut.. bukan sekali.. bukan dua kali.. tapi berkali2.. dan ramai juga tu.. tapi apakan daya.. kemabukan cinta kamu mengatasi segalanya..  betulkan?? cubalah buka minda tu sikit... berfikir sejenak kenapa disuruh block mereka2 yg ada kaitan dgnnya... cuba selidik .. siasat.. sebab musabab kenapa.. siapa.. mereka2 sebenarnya.. jgn rakus meroyan.. jgn terus tunduk dgn pujuk rayu... buka minda.. buka mata.. fikir panjang sikit.. wujud kan la perasaan malu pada diri kamu.. fikirkan semula masalah2 yg wujud dlm hubungan kamu orang.. adeiiii... 

#tak sabar sebenarnya nak cepat setel kan hal ni.. buang kamu orang jauh2..



ALLAH..
BUKA LAH PINTU HATI MEREKA
LINDUNGI LAH MEREKA

AAMIIN

... jom sambung citer pasa riang ria raya... hikhikhik...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review