Tuesday, August 12, 2014

lagi kisah pasal E-Scooter, lontong dan Rubberband Bracelet...

Posted by itawazilas at 5:34 PM
Holaaaaaa.... kita sambung post n3 lagi jom.... hahaha.. kemaruk kot...
no laa.. ni kes sabtu ahad tak sempat nak ngadap pc kan... so.. nnt banyak sgt tertinggal.. tak best.. rayanya N3 pun x habis lagi citer.. huhuhuh
ok lah.... Rentetan dari cerita pasal beriadah kat Dataran Putra... kat sini weols da plan sesuatu untuk our princess... petang sabtu lepas.. bersamaan 9 ogos.. kami pun berangkat kat suatu tempat menjual barang2 permainan... lepas sebuah kedai ke sebuah kedai kami singgah.. hehehe.. nak tengok ape yg kami survey???
jeng jeng jengggg....
hahahha.. tu dia papa dia punye planning... terus nak amik sebiji e-scooter ko.. demi anak dia yg sorang nih... huhuhuh
tapi nak tunggu pasang benda alah nih.. adeuuuhhh.. punya la lama nih...  tengok tu.. nak kene charge lak.. tunggu lagi.. letih mak.. huhu.. dah le survey kedai pun sikit punya lama.. da jumpa.. kene tunggu lagi.. hmmm... sabo je lee...
 
ni apek ni tengah pasang apa tah.. apa kan daya.. dah minat punya pasal..
weols beli E-Scooter ni dengan harga RM380 sebiji.. hmm... ada yg beso sikit.. mahal la lagi kan.. wat masa ni.. ini je dulu.. papa dia pun leh naik.. mama pun leh naik.. bawak g kedai hahahahah... sorry tak reti nak balance.. mama berat kot... tak terdaya scooter ni nak bawak mama.. hahahaha..
sebenarnya.. anak aku yg paling gembira bila dpt benda ni.. sebab aku nak tgk dia happy...
bila scooter ni da masuk kereta.. mmg muka tak sabar la nak naik kan.. aku kata kene charge dulu.. mau Nye dia tak sabau... dah le perut lapar.. maklum la.. breakfast pun dekat tengahari dah.. saje nak simpan perut sebab nak makan menu special mak aku yang tengah tunggu aku kat rumah serdang tu.. huhuh.. sangat x sabar.. nak tau apa menu favourite aku tu????
Taraaaaaaaa... tu dia... lontong dan lodeh yang mmg terbaik dari mak aku...
raya ke13 baru dpt mkn lontong dgn lodeh mak...
nikmatnya..... yer la.. aku kan beraya di rantauan gitu.. hahaha
aku tak keluarkan Scooter sbb kene charge dulu.. nnt semua anak buah aku berebut2 pulak.. so.. aku belikan diorang benda alah ni.. leh la main... sekarang kan musim... haloo... dengan aku sekali join ok.. excited aku tengok benda2 macam ni.. hahahha..

ok.. nak chow dah.. bubyeeeeee!!!!!





0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review