Friday, June 20, 2014

Gala Nite Tema BOLLYWOOD

Posted by itawazilas at 12:15 PM
Assalamualaikum...

lama rasanya tak update blog ku ini... rasanya tak la berhabuk sangat.. rasanya ada je visitor.. hahah perasan kot... apa² pun thanx so much la sbb sudi menyinggah kat blog nih.. agak² ada stalker aku tak nyinggah sini... ngeh3x... meh sapa sket... haiiii... .



OK lah.. ni Nak cerita sikit kisah makan malam PUSPANITA tema bollywood gitu kau... last week kisah ni... aku sebagai AJK media dan penerbitan.. nak juga hadirkan diri... kannn... lagi plak ada tema2 vogue ni kann... Seminggu sebelum berlangsung.. menggagau gak la cari baju... actually aku ada baju ala² punjabi suit nih.. tapi biru biasa je.. tak cantik sgt kot.. lg pun da lama gila aku simpan.. masa DeepaRaya tahun bila tah..

 haa ni pic nye.. x semenggah kot... heheh

Tiba² teringat plak ada baju ala² punjabi suit gak.. dari kain sari... warna krim.. dok mencari la kat mana.. rupa² ada kat rumah mak.. elok tersimpan dalam plastik lagi.. ok.. ini lah baju nikah aku konon2.. tp sebab tak jadi nak pakai masa hari nikah.. aku pakai masa Katam AlQuran... baju ni aku muat lagi.. cuma dress dlm tak muat... 10 tahun kotttt... mane nak sama body aku dulu dgn skrg.. sbb skrg aku "slim sangat" hahahha... 

haa.. ni lah baju nikah / Katam Al-Quran aku 10 tahun dulu... heheh...takpe.. aku tetap simpan ok... oh yer.. tu adalah selendang nikah mak aku.. lagi lama usia dia okeh... dan masih cantik.. mayb quality die kot... 
"mak.. org akan simpan macam elok2 ok...sayang mak sangat²"


OK... hari berlangsung... aku cuti hari tu... sbb cuti sekolah kan.. sian anak aku x g mane2.. ok ok.. hari ni kita g jalan² kat KL tower ok.. kalau x de dinner malam tu... mmg g jauh dah.. hmmm... so terbatas la pergerakan... disebabkan hari yg penuh limited edition.. dengan baju x de lagi.. fenin jap aku... lastly aku berkira2 utk sewa kat aron nawi kat sg besi lepas balik dari KL tower hari tu.. sesampai kat sg besi.. aku mencari2 lah butik tersebut.. tiba2 ternampak plak ada patung2 pakai baju ala² lengha.. punjabi suit kat atas deretan kedai tu... cepat2 suh laki aku benti.. aku kata nk ushar sana la dulu..kot dpt murah dari sewa kan... naik je atas tu... waaaaaaaaaa... banyak nye baju santek2.. tak terpilih aku.. hamik ko... ok.. disebabkan masa x mengizinkan... *dah la aku skip perjumpaan AJK ptg tu.. sorry boss" aku pun grab sehelai baju yg berharga RM69 after less.. boleh laaa... nak tengok tak pic nye.... bagi aku cantik la kan.... haa ni pic nye...

cantik x ... cantik kannnnn... hehhe... RM69 ker?? hahah choiiiii!!

heheh... alaaa.. baju biasa je la... punjabi suit je kot... boleh la.. kann dari takde... gatal sangat nak bli... hahahha...  TQ sayang Mr Hubby... hehhehe
nak tgk full ke?  

NNT SMBUNG.... HIHIHI

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review