Tuesday, July 1, 2014

Salam Ramadhan

Posted by itawazilas at 10:01 AM
Salam Ramadhan...

Laa... dah 3 hari puasa dah... x update blog la pulak... hmm... Happy sangat sebab da masuk Ramadhon.. lebih2 lagi tengok anakanda ku puasa juga.. tgk dia berbuka masa hari pertama puasa.. die kata seronoknya dapat makan... situ lah aku nasihat dia.. "itulah nikmat berpuasa sayang..." Alhamdulillah... syukur... 

Hari pertama puasa ahad lepas aku gi Pasar Ramadhan Serdang... waa.. manyak ramai orang.. student kottt... huhuh.. tgk gelagat2 manusia2 yg berpuasa.. cina.. india.. sume ade.. yg tolong tapaukan kawan2.. pun ada... siannn.. takde transport kot... hmm... 

Actually.. aku bukan la seorang yang lapar mata... cehh.. konon2 tak nak membazir la kann... tapi serius... aku cuma beli apam balik comel RM1 - 3 biji... itu aku laa... hahahah... Papa dia beli Sup perut asam kot.... biasa laa.. oghe kelate.. tu mesti ada.. lain2 mak aku masak jer kat rumah...
Comel x apam balik tu... tak cukup plakkk hahahha... 
takpe nnt g balik umah mak.. beli lagi..

Malam tu dapat berterawih kat surau... Alhamdulillah..seronok nye.. YA ALLAH...
Terima kasih Ya ALLAH.. 
Terima kasih suamiku tersayang..
Terima kasih Mak & Ayah
sayangg semua dunia akhirat

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review