Monday, July 7, 2014

Anak punya Birthday.. Mama dapat HADIAH.. ♥

Posted by itawazilas at 3:38 PM
Salam Jumaat... Salam penuh barokah...

Hari ni hari sangat² bahagia ok.. ALHAMDULILLAH....

hari ni we ols buka puasa kat luar.. hari² masak dari start 2 Ramadhan sampai 6 Ramadhan.. mmg masak je.. dari sahur smpai ke iftar.. masuk dapur ok.. seronok dapat masak kan untuk family.. lagi pulak tengok kakak bersahur dan berbuka ... semangat betul makan nasi... mama happy tgk..

we ols berbuka puasa kat BLACK CANYON ALAMANDA je.. da booked siap²... ramai sungguh rupa² nye... alaaa.. lupa snap gambar la pulak... huhuh... rugi².. maklum lah.. kebetulan makanan sampai elok je waktu berbuka .. ape lagi kannnn...

 last sekali aku order Panda Smile Ice cream untuk buah hati ni.. requested by zuyyin la.. mmg fav die setiap kali makan sini... telinga dah masuk perut la pulak.. huhuh... pas bayar.. ari ni mama bayar k.. (mama da niat nak belanja) sbb birthday kakak.. RM87.30 je lah.. takde hal punye.. for my family..
selepas kekenyangan + kesejukan (aircond direct kott).. kitorang g solat jap... pastu terus jalan²... g masuk Parkson jap.. berkenan plak dgn tshirt2 kakak.. bli la sikit.. hehehe.. pastu papa nampak beg Frozen.. die ty kakak nak x? papa bli untuk hadiah birthday.. ape lagi bertambah suka la anak papa kann... nnt mama upload lah.. lupa plak.. nak snap.. huhuh..

last sekali singgah la 1 kedai jam.. saje tengok2.. pastu hubby tanye aku.. nak x jam?? hehe.. aku kata watpe.. die kata die nak blikan ... saje hadiah.. hati ku berbunga²... SYUKUR ALHAMDULILLAH.. lepas belek2.. try tu.. try ni.. pilih tu.. pilih ni... so die berkenan kat 1 jam ni.. aku cam x nak.. MAHAL kottt... aku nak cari bawah 2-3 ratus je.. huhuh... ape2 pun.. terima kasih sayang.. terima kasih sangat2...

Cantikkan...?? BABY-G new arrival tu... thanx sayang... i love u sooo much, Anak punye birthday.. mama pun dapat hadiah... TQ sayang... harganya RM547 OME.. OME.. sooo mahal.. huhuh..

wahh... sesuai je jam tu kat tangan i.. ngeh3x... i love u sayanggg...



Sejak mendekatkan diri pada ALLAH swt.. bertaubat atas dosa² lama.. aku banyak bersujud pada Nya.. sentiasa berjemaah dengan hubby... sentiasa berzikir.. sentiasa membaca Al-Quran.. sentiasa menerima seadanya.. sentiasa menjaga hati dan perasaan.. sentiasa bersabar dalam segala hal.. Alhamdulillah.. aku semakin bahagia.. aku bersyukur Ya ALLAH.. hikmah yang kau beri ini cukup bermakna bagi aku dan keluarga aku.. TERIMA KASIH ALLAH..

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review