Monday, July 14, 2014

Shopping Shopping Raya Part 1

Posted by itawazilas at 3:37 PM
Hello Monday....

Monday is my bz day.. heheheh... biasa la kan... pagi2 bos da cari... g amik anak kol 1.. tu pun berkejar2... smpai jek opis.. terus solat zohor.. sat lagi nak sambung buat keje lak.. tp nak selit gak masa utk menulis nih... cam best kann... sekurang2 nye.. ingat balik ape yg berlaku 2-3 hari lepas... kali ni.. nak gabungkan la.. dari hari khamis malam - ahad punye cerita..

Khamis petang... Papa dah call.. pa kata lepas kerja.. terus siap2 kita turun KL.. harap2 x ramai org nak g shopping baju.. kol 6.30 ptg.. we ols terus gerak ke KL... wahh... perjalanan lancar... tak smpai 1/2 jam sampai kat SOGO.. hehhe.. syok sgt2.. kami buka puasa dlm kereta je.. just amik air dan roti je.. karang2 je makan.. pas solat maghrib.. kami pun start berpecah.. anak dgn aku.. laki aku kat floor lain.. time is golden dear.. so.. ape yg perlu d grab.. kita kena pantas..

tgk la anak mama ni.. tak de keje lain.. aku sedang membelek baju.. hehehe... ade ke dia amik video...

 malam tu..setel baju anak je... dpt grab jeans sehelai RM59.90, tight RM39.90, Dress RM49.90, tshirt Monster High dia 2 helai tu.. sehelai pun da RM59 kot.. total² RM383.80 ... waaaa pengsan mama... 8 helai je kot.. huhuhuh... nasib baik la da beli jeans die 2-3 helai seblum ni.. byk betul baju makcik nih.. huhuh... 
tengok tu... tgh syok tgk baju MONSTER HIGH dia.. huhuh...



 gambar ni die wasap kat aku... die kata cantik.. 
bila da setel baju anak.. terus g floor for men plak.. cari papa dia la.. papa pun tak mo kalah.. kemeja 3 helai.. slack 3 helai gak kot.. and total RM365.. huhuu..... cepat sayang oi... SOGO nak tutup da nih... heheh amik je sayang.. dah confirm2 dia suka kan... aku pun jenis x kisah.. apa yg dia suka.. aku suka sgt.. bagi aku.. hubby aku ni seorang perunding imej yg terbaik bagi aku.. selalu dia je yg matching2 kan ape yg aku pakai.. yg paling best.. kitorang kerap sedondon... heheh.. sehati sejiwa x kitorank....

habis shopping utk khamis malam ni...  ehh... mama punya mana?? huhuh... nothing.. huhu.. x pe lah.. dulukan anak lagi penting.. aku anytime  je boleh.. online juga bisa.. hehehhe.. ok dah penat shopping2.. baru rasa lapar.. dari KL x tau nak makan ape.. kitorang g port biasa kitorang la.. kat desa serdang.. Restoran Utama memang terbaik... kitorang regular customer.. sejak aku belum kahwin.. sampai anak aku 7 thn.. still makan situ.. lama kan. kan.. kan..  ok.. sampai je rumah dalam kol 11 lebih... keluarkan baju2 yg da beli tu... kira2 balik... ngehhh... pengsannnn... tu blom masuk mama nye lagi tu.. huhu.. ok2.. bangun.. solat isya' then lepak dan tidur... sok nak bangun sahur lak...

Sambunng plak hari Jumaat punya agenda opss.. JUMAAT punye tabley story lebey2.. rahsia kawan2.. hahaha..
cuma aku extra letih lah... balik keje je.. terlelap.. kol 7 baru sedar.. nak masak apa.. dah x sempat.. hehehe.. aku pun buka peti ais.. goreng murtabak raja frozen.. *sedap.. tebal.. mabeless.... RM17 sekeping.. hilang akal makan murtabak macam tu.. heheh.. sedap hokeh.. anak aku pulak request roti telur goreng je.. nyamannnn berbuka yg simple dimple je...  pass maghrib.. siap2 nak g alamanda lak.. banyak brg2 dapur da abes.. shopping brg dapur pulak... huhuu... tak de barang dapur.. camno nak masak.. kannnn... balik aje alamanda.. kitorang pun layan favourite kitorang...


MAGGI TOMYAM MAMAK TEROWONG..
 kol 10 lebih baru nak makan... huhu jemput makannn...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review