Friday, July 18, 2014

Saya dapat sesuatu...

Posted by itawazilas at 11:32 PM
Assalamualaikum... 
Alamakkk... banyak hari dah miss... rasa rindu plak nk update... bz kot..
bz bisnes.. bz keje.. bz wat keje rumah... huhuhu... mcm2 berlaku kan... nak citer pun banyak.. kat opis bz dorang suh design poster... suh design kad raya... huhu... walaupun bz.. tp aku suka wat keje2 tu.. bab2 design.. byk kali dah aku menang pertandingan merekacipta cover buku.. hehe. Alhamdulillah..  ok2.. tu citer lama... kot ade rezeki tang lain.. aku grab jer... Alhamdulillah dikurniakan ilmu.. 

ok.. kiranya citer combine gak la ye.. mane ingt.. aku citer.. x igt aku selit kemudian kan.. 

Masa cuti nuzul AlQuran.. pg2 aku dah kuar.. pagi x pagi lah... biasalah.. org meniaga kan.. nak kene amik stok.. ramai nk pakai b4 raya... so kene bertindak cepat... so.. dlm kol 2 lebih dah selesai.. sesampai je kat rumah... merehatkan diri ... ehhh... boring kot citer nih.  hahah  
sbnr nya nak citer pasal aku dpt sesuatu dr hubby... ptg tu tgh masak2 utk juadah berbuka.. lagi aku balik keje.. terus bgtau aku   

"sayang.. ade surprise ni utk sayang... "

tadaaaaaa... heheh dia tunjuk apa tau... dia belikan aku MONOPOD.. hehehe.. kelakar la pulak... aku ni bukan le kaki selfie.. heheh.. tp aku ade suarakan kat dia... kalau ade monopod raya ni.. boleh amik gbr 3 org kan . tak nak nyusahkan org... satu lagi mane tau gbr x cantik... kan.. kan.. heheh .. cer tgk pic tu..  panjang kot... heheh.. 4 kaki pnjang nye.. hmmm.. papa kata yg kualiti sikit.. sbb ade lock.. yg murah tu cpt loose.. nnt senang berpusing sndiri.. ape2 pun terima kasih sayanggg... baru sebut.  esoknye da dpt... hehe best.. best. . love u sgt2... ngee   

jap2.. pening kpala ni.... update blog dlm kete nih... pakai hp jer.. otw nk g uptown... heheh
nnt sambung lg... 

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review