Tuesday, July 22, 2014

Our Raya Facebook Cover

Posted by itawazilas at 3:24 PM
Salam... hai korang... 
hari ni last aku bekerja... esok da start cuti dah... manyak syok dpt cuti awal... hehehhe.. ari ni gak gaji.. aku ingat nk g bank nk gi cucuk duit... nak bayar duit baju kurung.. tapi ramai amat..huhuh.. biarlah dulu... 

lepas borak2 dengan member... aku pun duduk tempat aku.. dok pk nak buat ape.. pastu terpk nak buat FB cover utk hari raya ni... so dlm masa tak sampai 15 minit.. aku pun dapat menghasilkan ni.. tak la cantik mana kan.. masa tu kan emas.. so manfaatkan ia sebaik2 nya...

taraa... comey x heheh.. 

actually.. tu gambar raya last year.. baju tu sebenarnya warna pink.. so sebabkan tahun ni kami tema hijau turquoise.. edit la sikit2 guna photoshop... tacap2 sikit mane yg patut.. malas nak nak tunjuk kemahiran lebey2.. hakhakhaktuii... watpe aku ngadap lama2 kan.. laghoo ni..laghoo.. hahah...

lepas aku upload kat fb aku... tiba2 ada akak kat HQ.. minta tlg aku.. ingat kan nak minta tlg ape.. rupa2 nye minta tlg wat kan macam aku ni... nak anto via whatsapp la katakan.. sekarang pun mana main kad2 raya bagaikan... hmmm.. ni hasil kakak tu... harap akak suka la yer....

ni khas wat kak Hajar... hope suka.. lagipun ni main2 je.. tak wat serius...lagi cantik dari Puspanita punye katanyeee... hahaha..

yg ni lak wat family abg bob... seperti yang diminta.. nak background belakang.. yg ni aku tepek je.. 5 minit siap.. hehhe... maklum la nak keja balik rumah jap.. kemas2 apa yg patut kat rumah tu... 
hope k.wan & abg bob sukeee.. hikhikhik...

ok sape mau buat lagi.. sementara aku keje ari ni? hihi free je kot.. takde nak amik upah2 bagai.. heheh... 
ok.. nnt nak sambung lagi.. da start cuti... susah le nak berblog.. huhuhu...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review