Monday, November 10, 2014

Majlis Ceramah Ustaz Ebit Lew.

Posted by itawazilas at 11:05 AM
Assalamualaikum.... 
lama betul x hapdet belog.. huhuhh... last week b4 team building bz siapkan kerja.. pastu kene gi kursus team building yg superb seronok... nnt update pasal tu... heheh.. balik kursus.. kena sambung siapkan kerja lak.. untuk upload ke website... setel keje tu.. nak kene wat bunting n poster untuk Puspanita.. Jumaat kene submit... waaaa.. super bz mak nok... hahaha

sebenarnya tak sabar nak upload citer2 baru... rugi kalau tak kongsi kannn... heheheh... 

ok 1st at all.. nak citer pasal gi ceramah Ustaz Ebit Lew Jumaat lepas.. after breakfast tu.. kitorang g MOF sbb da bagi nama utk dgr Ceramah Ustaz Ebit Lew bertajuk 
"Andai ini Hijrah Terakhir"
Cam sedih je bunyi dia kan... huhuhu... 

kami dpt goodies gift dari MOF risalah2 yang bagus. ok la sebagai info kan... ni antara yang kami dapat.. sekurang2 nya boleh baca dan rujuk bile perlu.. 
Dalam risalah ni... banyak info yang kita boleh rujuk... sy da baca... nanti saya kongsi isi2 nya ok... nak taip macam malas pulak...
Yang ni pula hukum bertatu dan memakai inai...
aku snap je la isi kandungan nye yer.. tak berape rajin nak menaip...
eiei.. aku pakai inai... heheh.. inai mekah dari boss aku yg baru balik umrah...
aku pakai takpe.. tak menimbulkan fitnah.. hahahah... 

haaa... ni aku tak baca la isi kandungannya.. kot ada yang nak tau..
komen je la... leh aku tlg rujukkan.. hahahah...

seronok betul dengar ceramah dari ustaz Ebit Lew.. dia punya doa punya la panjang.. sampai menangis2... huhuh.. tapi aku tak la.. keras kot hati.. ALLAH.. huhuh... teruk betul aku nih...

Majlis selesai dkt kol 12 gak.. aku kene rushing cecepat sebab kena amik anak aku.. dah le nak siap2 gi Team Building kat trolak.. nnt aku cerita.. hehehe...  bila selesai je.. aku terus bergegas keluar.. sempat gak ala aku rembat sebuah buku ni...
Buku Tangisan Umat ni aku belum ada kesempatan membaca sebab minggu yang bz last week.. huhuh.. kene betul2 menghayati katanya.. kang tak terkesan lak dek hati.. hehehhe

yang ni lak RM5 aje.. ape2 nak amalkan.. leh aku rujuk.. buku nye kecik je.. senang masuk dalam enbeg... kekekkeke...

sebenarnya byk pengisian yang best yang aku dengar dalam ceramah nih.. melibatkan keluarga.. persahabatan.. rugi plak tak catat point2 penting yang aku leh share dengan korang... In Shaa Allah.. kalau ada apa2 ceramah lagi.. aku take note ok...

ok sekian aje lah n3 aku tentang ceramah yang aku hadir nih...




0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review