Thursday, July 10, 2014

Rezeki ALLAH di pagi hari... ALHAMDULILLAH..

Posted by itawazilas at 3:24 PM
Assalamualaikum... 

Selamat Petang Khamis... 

Hari ni aku rasa seronok sangat².. sebab cubaan saje² mempromot barang jualan aku kat FB aku.. mendatangkan sambutan sangat menggalakkan.. Alhamdulillah... Semalam aku bawak.. berebut² budak kat opis ni tengok.. diorang excited.. aku lagi excited.. kannn... kat floor aku jer dah collect hampir RM100 kot.. hari ni aku bawak lagi... kawan² kat opis nak tambah koleksi lagi kott... dahh.. beramai² tgk brg ni... so nak bawak kat floor atas pun tinggal sikit jer.. takpe.. bawak jer lahh.. mane tau ada rezeki kan... bawak je atas... hmmm ramai sangat nak.. siap suh bawak lg lak.. so ode lagi ... Alhamdulillah.. syukur.. pastu kene demo kan plak kat akak ni.. so aku pun jadi la mak andam tak bertauliah kat sini.. dorang sume suka sangat hasil aku.. Alhamdulillah.. walaupun akak ni segan nak pekat2.. heheh.. ape2 pun aku tetap bersyukur atas rezeki ALLAH... aku gembira sebab dapat la juga tambah2 duit raya kan.. leh la beli baju anak.. baju aku sikit... 

taraaaaaaaa... tu koleksi hari ini dan semalam.. SYUKUR ALHAMDULILLAH... 
Terima kasih Ya ALLAH.. pagi2 da beri rezeki... Aamiin... 

eh... nak tau ke aku meniaga ape?? g je kat wall FB.. heheh.. selamat menjengah ke FB saya yer...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review