Wednesday, July 23, 2014

Boarding Memey dan Tomey

Posted by itawazilas at 4:51 PM
Salam 
Ok actually.. aku reschedule balik n3 nih.... 
nnt jadi backdated x sedap plak kan..
sebelum bertolak ke kg... aku kene hantar kucing2 aku dulu.. tak leh bawa kot.. sbb lama dalam kereta.. kesian meow2 ku nanti.. sangat sedih perasaan aku masa tu tau... dah kompem2 aku peluk cium bagai... seminggu kot nak tinggal.. kalau raya kg aku.. aku tinggal rumah ayah aku je.... hmmm...

Pic ni .. on the way nak g anta kat vet... tapi banyak persinggahan nih.. mula2 g amik anak aku kat skolah.. pastu hubby aku ke opis jap.. ade file nak kene submit.. aku lak nak kene anta barang2 niaga aku kat custumer.. ALHAMDULILLAH.. rezeki lagi... da setel2 semua... aku gi anta memey n tomey ke vet dulu sebelum singgah umah ayah... huhuh... lama betul kene tinggal dgn mama... 

tak mo noti2. ok... 
jumaat minggu depan mama amik... 
masa ni mmg takde kucing lain anta la.. 
sbb awal sangat kitorang anta nya... huhu...
kitorang hantar kat Mesra Pet Serdang. RM13 sekor 1 malam.. 
erkkk.. 2 ekor kot.. 7 hari lak tuu... huhuhuh...  
tak pe lah.. janji my bulus terjaga makan minum nye yekkk

baju2 da siap packing.. kene setel2 mane yg patut.. 
jumpa mak ayah dulu..

siap2 berangkat ini malamm....

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review