Friday, August 29, 2014

aku ni konon je garang...

Posted by itawazilas at 11:47 AM
 
 
Salam Jumaat....
Maaf sebab gambar di atas menunjukkan muka stress sejak semalam lagi...
ok.. sebenarnya nak bercerita la sikit tentang manusia.. hipokrit.. suka2 berbuat cerita.. back stacker... what the fish la...  bagi aku la kan.. kalau aku dikatakan tak boleh terima teguran tu.. aku tak bape setuju.. just tengok kepada teguran tu lah.. kalau teguran berpunca daripada aku.. mmg aku leh terima.. tapi kalau teguran tu berpunca daripada orang lain.. mmg la aku angin kan.. tak memasal plak aku kena.. kata aku tak jaga perasaan.. no no no.. its not me.. aku mmg jenis cakap lepas.. kalau rasa nak tersentap or what.. terpulang lah.. aku mmg jenis macam tu.. sarcastic !
 
 
aku sedih sangat nih.. sangat2!!! aku sayang mak ayah aku .. adik beradik ... keluarga aku.. please laa... banyak benda da orang tu buat hal... fikir la sikit siapa ... siapa yang bersama-sama dia selama ni .. susah senang... otak ade kot..
 
ni namanya manusia tak sedar diri.. mulut manis jubur masam!!!
hamikkkkk kaw!!!!!!!!
 
ehh apa plak motif gambar di atas...
tau x.. Nampak je aku ni garang.. mulut laser tu mmg tak leh wat ape lak.. aku laser pun bertempat.. dan sarcastic aku pun bertempat juga.. tengok la keadaan.. nak jg perasaan orang? FINE!!! aku tak boleh... mmg tak la kan... sebab aku ada lah aku.. orang tak leh ubah attitude aku.. dalam2 garang aku.. aku cepat menangis.. lagi2 kalau melibatkan orang2 yang aku sayang.. aku akan mengadu pada orang2 yg terdekat dgn aku.. laki aku.. mak ayah aku.. tengok la sape2 yg terlibat.. aku akan mengadu sambil berderai2 air mata aku... sensitive kot aku nih kan... bab2 mengadu tu bagi kat aku.. aku mengadu pun bukan semua benda.. apa2 yang melibat kan aku...
 
 
tapi aku cukup terkesan dengan hal nih... 
aku tak nak buang keluarga aku.... sebab2 hal2 bodoh lagi bangang lagi baghal nih...
 

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review