Thursday, August 7, 2014

Makan lagi... Nasi Arab Saba Cyberjaya

Posted by itawazilas at 11:31 PM
Salam.. kul 11 malam da ni... asik update jek... kekekek
 ni blog saya.. suka suka ati saya la nak hapdate ape kan... kekekeke..

hari ni.. aku dgn papa puasa 6 .. Alhamdulillah.. masuk hari ni dah 4 hari dah berpuasa.. hari ni aku saje2 ajak papa berbuka kat luar.. sbb da 3 hari aku masak utk berbuka... hari ni nak kelainan sikit.. heheh... aku bodek2 papa.. aku cakap aku yg nak belanja... sbb papa dah belanja Johny restaurant steamboat ahad lepas... tp nak papa choose tempat makan.. last2 papa ajak makan Nasi Arab Saba kat cyberjaya.. leh tahan ramai org situ... hehe   kami makan chicken Kabsah & Chicken Hanith.. utk anak.. amik kids menu je..





memang x habis la aku makan kan... banyak kot nasi nya...
memang terbaik la nasi arab ni...
lgpun ni restaurant favourite family kitorang...
harga pun x de la mahal sgt kan..
boleh la sekali sekala ubah selera...
janji untuk kebahagiaan family aku

...
syukur Alhamdulillah Ya Allah
...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review