Friday, August 15, 2014

Persiapan untuk open house kami

Posted by itawazilas at 9:00 PM
Hola frenz... updated lagi...
lepas dinner kat Adam Lai Restaurant, so kitorang pun gi SHOPPING,... Whettt,.. shopping lagi.. hahhaa.. kitorang g shopping barang2 utk open house kat rumah weols esok... setelah penat memikirkan menu apa yang sesuai dan lain daripada yg lain.. yang penting senang utk di uruskan.. sambil2 shopping barang-barang dapur sikit kan... weols shopping barang kat Checkers.. rasanya orang² shah alam dan PJ area je tahu pasal hypermarket nama checkers ni... hubby aku terror la bab2 area shah alam ni.. dah cari rezeki area shah alam.. kan... aku mmg tak tau ler.. nak g opis laki aku pun sesat.. sokmo la kena bahan dengan laki aku.. 10 kali tanye jalan nak ke opis.. tak pernah ingat... huhuh.. sayang.. bini sayang ni pelupa kot.. hehehhe...
ok ni hasil troli pertama kami....
 sikit je shopping kan.. hahahah.. unlisted item... adeii... sabo jer leee...
haa.. ni dia hasil tangkapan khas untuk jamuan open house ku.. apa menu special ni yer.. huhuh... penat juga shopping... balik nak siap2 masak plak... dah le kene p pasar borong kat Selangor kat area Seri Kembangan tu.. plate abis lak kat situ.. hmm... biasa la.. sekarang kan masih mood raya.. kompem stok laju jerrr....
sesampai je kat Pasar Borong.. aku dengan baju raya aku yang cantik menawan tu.. masuk pasar basah plak..tempat org bli ikan ayam bagai... huuuhuh.. abis tercemar baju raya I uols.. hehehehe.. org masuk pasar pakai baju biasa2 jer.. aku punye la cantik... sib baik baju kurung.. kalau berpeplum bagai.. ber kasut tumit tinggi bagai.. tak ke haru.. kompem aku x masuk.. 1 pasar aku pusing cari barang tu.. hubby aku g cari plate kat kedai2.. apa yang penting.. kerjasamaaa... gambar?? takde la aku nak gedik2 selfie kat pasar borong tu kan.. jangan nak mengada sangat lah.. choiiiii....
sampai kat umah pun dalam kol 10 lebih.. penat betull.. lepas siap mandi.. aku pun mula la masuk dapurku yg comel ittew... start la berperang... apa yang aku masak?? tungguuuu...
kol 3 am siap la semuanya... bahan2 utk d masak esok pagi.. sebelum tdo... meh kita layan

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review