Tuesday, April 22, 2014

Majlis Pelancaran Laporan Pasaran Harta 2013

Posted by itawazilas at 4:54 PM
Salam Selasa....

Hari ni Majlis Pelancaran Laporan Pasaran Harta.. Kat Inspen.. aku sebagai gadis dulang... hahah.. tiap² tahun naik stage.. buwekk... bosan.. hahahahha... apa² pun mmg pengalaman yang best la.. tiap² tahun ada je ragam² daripada yg staff bawah.. sampai ke Menteri... hahah... Perasaan aku setiap kali ada Pelancaran LPH ni.. aku gembira sangat.. walaupun penat.. tapi aku rasa berbaloi... nak tau sebab nya? sebab aku ada bahagian dalam menerbitkan LPH ni... aku sebagai typesetter kot... kira type² setting la semua kat dlm LPH tu... tahun ni takde da Pertandingan Mencipta Kulit Buku... so kurang la keje aku.. heheh... 


Dalam pic ni.. antara staf2 yg sempat amik gambar pagi2 tadi.. yg lain p minum kot.. sbb majlis start kol 10... 

ini geng² urusetia / usherer .... Lady in violet... 
aku segan sbnarnya jadi usherer ni... serius kottt.. tapi org suh gak aku jadi usherer... 
hanya aku yg tau sebabnya... hahahaha....

 Join bergambar dgn geng² Pendaftaran... 

Tu dia TMK sedang ber PC...

 

 


0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review