Wednesday, April 6, 2016

MPH Putrajaya International Book Fair 2016 @ PICC Putrajaya

Posted by itawazilas at 5:16 PM
Assalamulaikum... 

lama nye tak bersiaran kan.. maklum.. bz dengan keadaan.. tak mengizinkan nak berblog katenyee... 
setahun lebih rasanye tak update... pada yg saya janji tu.. in Shaa Allah.. nnt sy buat apa yang patut.. 
nak update macam2.. x sabar2.. tapi x tau mane nak start.. gambar pun da melambak2.. rasanye.. mana yg back dated.. sy update slow2.. nak update yg latest2 je.. heheheh... well.. untuk hari ni.. nak update pasal MPH book fair yang sy pegi kat PICC last wek on 31 Mac.. Actually karnival ni berlangsung dari 29 Mar 2016 - 3 Apr 2016. sy amik time off petang tu dalam pukul 4.30. saja bawak kakak g jalan2 .. nama pun book fair kan.. 

 masa sampai tu .. sy da pesan siap2 kat kakak.. standby kakak.. standby.. nak tau sebab ape? hehehhe.. kompem kene kejar dgn promoter2 grolier tu.. last year pun sama gak.. kena kejar.. hahah.. biasa la tu.. dorang pun nak cari sales jugak kan... ok. ok.. ignore la pasal tu.. sbb i tak join pun.. 

masuk aje.. waaaaaa.... menarik.. menarik.. hehhee.. meh kita jamu mata dgn gambar2 dulu...

ni buku utk kanak2.. not bad laa.. 50% kottt... 

utk toddlers . .  sayyed kecit lagi la nak.. tunggu besar sikit kita beli lah

 ni sape2 yg anak die power in english.. leh la beli... aku nengok aje lah.. sbb aku pun x bape nak power.. wakakakaka

haaa.. ni pun murah la jugak.. tp sebab kakak pun da x pandang kartun2 ni.. aku pun amik gambar je lah.. untuk tatapan kawan2 aku.. aku share je kat group.. 

haa.. pada peminat2 novel.. ada gak la macam2 novel dari penerbitan kesukaan korang.. aku..?? mintak maap la.. aku bukan pembaca tegar.. baru bukak selai dua muka surat.. dah tutup.. apetah lagi nak bli yg tebal2.. hahhah.. sowrii 

tiba2 kan.. ada announce sape nak join coloring contest.. hmm .. ape lagi.. laju la kakak ..haruss la kan.. hehehhe.. 
tu kakak tu.. dok sibuk kaler.. 

sementara die sibuk kaler2 tu.. aku pun bawak diri kejap..  aku bgtau nak g tgk2 buku jap.. so aku jumpa buku ni.. 
haaaaa.... ko mampoo? 1000 dot kotttttt... x mampoo mak nak sambung ngedot2 tu.. hahaha.. 
aku terpk gak.. sape je yg sesuai buat benda ni eh.. kanak2 ke.. remaja ker? dewasa ker? atau lebih kepada minat.. kalau dapat pemalas cam aku.. hehehehe... harga??? lupa snap...  ekekkeke

yang ni plak.. Showbag.. dgn harga RM110 mcm2 dalam beg tu .. brg2 tu harga rm300++.. tp leh dpt bli dgn harga rm110.. apekah barang2 tersebut? lupa snap.. dan anda boleh google... sowi..

ok.. da setengah jam aku tunggu.. selesai juga kakak mengaler.. oh yer.. pertandingan tu anjuran ana muslim.. oleh yang demikian.. ada la maskot2 nye kan..

tahniah la wat kakak.. sebab dapat no 2.. hadiahnye.. bergambo dengan ana.. si maskot.. suka la tuuu.. dpt hadiah... save sikit duit mama nye kannn.... 

pas amik hadiah.. terus g kaunter.. sbb da nak maghrib da.. papa pun da amik sayyed siap2.. tq sayang.. masa nak kuar tu.. eh eh eh.. ada insta booth laaaaa..  apa lagiii

 hahaha.. sorry la.. tgn mama shacking la.. sejuk.. actually.. leh print sbb ada mesin print kat tepi tu.. tp sbb kene scan kat wechat dimana aku x pakai wechat dan telah diharamkan.. maka dgn itu.. aku bgtau kakak.. lupakan saje... hehehhe... 

ok ok.. nak belanja 1 gamba sbb aku tgk cantik lepas edit.. 
ni background partition kat dinding tu je.. heheh.. suh anak aku posing.. cun x.. 

sesampai saje kat umah.. dengan bangganye kakak tunjuk hadiah ni kat papa die.. bgtau dpt no 2.. 
aku ada beli 2-3 buah buku.. utk anak aku.. tapi aku x beli apa2.. sebab aku x minat membaca.. kannnnnnnnnnn... choiii punye mama.. hahahha

ok2 nnt kita sambung lagi... citer pasal lain pulak...



0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review