Sunday, November 20, 2011

Urut Mengurut

Posted by itawazilas at 6:58 PM
semalam... kali ke dua aku mengurut badan.. mula2 tu tak plan pun nak mengurut.. sebab makcik peyet tu dtg lak... so aku rilek2 jer... makcik urut tu kata.. boleh gak nak urut.. makcik tu berketurunan indon.. tp dok merantau.. hebat gak die tu.. 5 thn dok mekah.. pastu kat sini.. jaga anak orang.. baby lak tu sampai 8 org.. satu kepala rm200 je,, hebatkan.. hihih... ok.. aku pun start mengurut.. mak sodapnye badan.. dari kaki sampai la ke kepala.. aku tgk die fokus kat perut.. sebab aku cakap aku nak anak lagi.. maklum la.. anak aku yg juga buah hati aku ni.. dah nak masuk 5 thn.. peranakan aku terselit.. so ape lagi .. di kerjakan perut aku. tekan sana sini.. sakit tu mmg la sakit.. tahan je la.. nak anak punye pasal.. aku dapat jamu lagi .. jamu air.. dari ramuan ape tah yg dibuat sendiri... yg aku rasa.. ada ibu kunyit dan madu.. lain2 aku tak kenal rasa ape.. smlm gak aku order lagi jamu sebotol.. sbb aku rasa amat best bile amalkan makan jamu.. badan rasa ringan.. angin pun asik kuar je atas bawah... actually.. jamu aku tu utk bagi kesuburan pada rahim.. utk buang segala kekotoran.. dan sebagainye lah... sape2 nak try makcik urut yg aku panggil umi ni.. leh la email kat aku.. die ni jaga anak org.. so paham2 aje lah ok..

kesimpulannya : urutlah badan anda supaya anda dapat rasa kenikmatan nye... biasa la perempuan... adaaa je yg kurang...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review