Friday, February 3, 2012

PROGRAM PERTUKARAN BELIA MALAYSIA-KOREA DI REPUBLIK KOREA TAHUN 2012

Posted by itawazilas at 3:28 PM
adoi... merata-rata aku cari info pasal ni...nak cari pasal pengalam orang yg dapat pegi program ni...

mmg la aku teringin sangat nak pergi mengikuti program ni... maklum la dapat kenal tempat orang.. dapat kenal budaya orang.. dan yg plg penting.. dapat kenalan baru.. takde la dok terperat kat opis tu aje..

actually.. aku pernah apply program ni masa tahun 2006

JICA - JAPAN ASEAN YOUTH FRIENDSHIP

so pengalaman masa interview tu.. adala sikit.. tapi confident masa tu tak de la..
english ---> lagi la worse sangat.. huhu.. cane nak g tpt orang ni...
nak ikutkan saingan masa tu.. mmg mantap la... nampak sangat educated dorang yg nak gi tu...
mmg tipis harapan la.. kalau aku tak silap.. aku amik pertanian subjek rasanye.. tak berapa nak ingat..

ni nak gi korea plak.. rasa2 macam nak apply je.. tp memandangkan mesti ramai nak gi ni.. lagi plak.. dorang ni mesti terpelajar.. lepasan U bagai.. aku lak.. spm je.. tp kalau nak ikutkan pengalaman.. aku leh kot.. aku da 12 tahun da keje.. hmmm....

so.. camne.. nak apply ke taknak apply ... huhuh...

0 comments:

 

»Dateen Sewri« Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review